NLE KlantenserviceDe klantenservice van NLE kent drie verschillende hubs. U belt een nummer en wordt doorverwezen al naar gelang uw behoefte: energie, telecom of energie besparen. Bij het bellen van de klantenservice beantwoordt u enkele vragen in een keuzemenu waardoor u uiteindelijk wordt doorverbonden met de juiste medewerker. De klantenservice is beschikbaar tussen 8:00 en 18:00, maar is wel uiterst lastig te vinden op de website. Gelukkig hebben wij het telefoonnummer voor u.
KLANTENSERVICEBel nu 1808U kunt ons 24 uur per dag bellen. Bij 1808 wordt u altijd geholpen door een persoon en niet door een machine. U kunt ons 24 uur per dag bellen. Bij 1808 wordt u altijd geholpen.
KLANTENSERVICE NLEDe klantenservice van NLE is vooral online gericht. Het is mogelijk om te bellen, maar nergens op de website wordt hier prominent op aangestuurd. Andere mogelijkheden worden wel expliciet onder de aandacht gebracht:
Wanneer u belt naar de klantenservice van NLE kunnen zij u overal mee van dienst zijn. Van informatie tot overstappen en het doorgegeven van meterstanden. Helaas blijkt de service van de telefonische klantenservice niet altijd te voldoen. Zeer lange wachttijden en veelvuldig doorschakelen blijken eerder regel dan uitzondering. Ook bij de andere vormen van klantenservice zijn de reacties niet altijd even positief. Vreemd genoeg maakt NLE geen melding van klantenservice op social media. Juist hier lijken zij wel goed te scoren: ze antwoorden snel en staan mensen vriendelijk en volledig te woord.
NLENLE bestaat sinds 2005, maar heette toen de Nederlandse Energie Maatschappij. NLE is tegenwoordig de grootste onafhankelijke energieleverancier van Nederland. Sinds enkele jaren levert het bedrijf ook telecomdiensten. Het is illustratief voor een bedrijf dat zichzelf ziet als uitdager van de gevestigde orde. |